poniedziałek, 10 września 2012

KOCIjasiek z KOCIściereczką



Pastelowo różową kratką KOCIKOwo wita w poniedziałek

Czasami  rzeczy wymagają czasu , muszą swoje odleżeć , trzeba do nich dojrzeć... 
Materiał na kraciasto różowe KOCIjaśki i KOCIściereczki czekał  wymierzony i wycięty jeszcze przed wakacjami. Ciągle zajmowałam się czymś innym lub brakowało czasu. Pierwotna wersja miała być z tradycyjną koronką. Okazało się , że na dnie woreczka z koronkami znalazłam idealnie pasującą szeroką wstążką w kwiaty. Myślę że ta wstążka może mieć niewiele mniej lat niż ja , znalazłam ją  u mojej mamy , zachowała się w stanie idealnym. 
Uwielbiam tą satysfakcję po skończeniu szycia poszewek i ściereczek , miała bym ochotę zatrzymać je wszystkie i zmieniać co tydzień wystrój. 
Początek tygodnia zaczynamy słodko i pastelowo i takiego właśnie całego tygodnia wam życzę !!!

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz