sobota, 27 października 2012

KOCIKOwe literki


Widziałam je na kilkunastu blogach , wyglądają słodko i są piękna dekoracją pokoju dziecięcego , jednak nie miałam wcześniej potrzeby uszycia takich literek. Syn niedługo dostanie biurko i  zmienimy pokój przedszkolaka na szkolniaka raczej takie literki będą nie na miejscu. Za to dziewczynki i bobasy lubią takie gadżety. Pięknie prezentują się zawieszone przy łóżeczku , jak  i na ścianie. Są też po porostu miękką maskotką i przytulanką. Tak się złożyło że dostałam specjalne zlecenie na wykonanie imienia Maja :) Sprawiło mi to ogromną frajdę , zasób materiałów pasował idealnie do dziewczynki różowo i słodko! Odkopałam zakupione jakiś czas temu wstążki , które nie miały okazji być wcześniej wykorzystane a tu pasowały w sam raz. I tak powstało pierwsze KOCIKOwe literkowe imię. 
Jak myślicie przyjmą się ????








3 komentarze: