piątek, 30 listopada 2012

KOCIEserca i dobosz


Znów zrobiło się trochę przed świątecznie.
 Kto z was śledził ostatnio nasze poczynania na portalu facebook , wiedział że kroi się coś nowego. Postanowiłam w tym roku nie szaleć z szyciem ozdób świątecznych  i tworzeniem stroików, aż tak bardzo...:) Po zakupie prześlicznych wełnianych serduszek w Ikea nie mogłam się powstrzymać i uszyłam z rozpędu 70 sztuk  materiałowych serduszek , zawieszek na choinkę , stroik , na okno gdziekolwiek. 
Serduszek jest kilka wzorów do wyboru, są przesłodkie a uszycie ich to łatwa sprawa i frajda , 
polecam każdemu. 
Oczywiście u mnie też można je zamówić:)



Wygrzebując schowany materiał na nowe świąteczne zasłonki do naszego mieszkania , odnalazłam kawałek materiału z gotowymi świątecznymi aplikacjami do zszycia, był tam kalendarz adwentowy i ten oto żołnierzyk dobosz. Uwielbiam takie gotowce do zszycia niewiele pracy a mój syn był zachwycony , doszyłam jeszcze do niego małą zawieszkę tak aby mógł nie tylko się nim bawić ale i zawiesić w pokoju. Nowe zasłonki na święta tez uszyłam,  a jak!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz