wtorek, 6 listopada 2012

"kot bezimienny "


Dziś brak absolutny weny do napisania postu , moja głowa jest wyprana z wszelkich myśli. Mam do zaprezentowania dwa koty na które nawet nie mogę znaleźć odpowiedniej nazwy!!!:( Mam wrażenie że wszystko już było : różowy ,różany , kwiecisty , folkowy... bla bla bla już nie mówiąc o kolejnym kocie który czeka w swoim koszyku na prezentację. Aby nie rozstawiać się z wami na dłużej postanowiłam i tak napisać ten post. Skończy się na tym że wyleję z siebie do was bezsensowne zdania i będę pisać o wszystkim i o niczym , nudne jest już to, że i tym razem materiał na dzisiejszego kociaka czekał i czekał od lata , zakupiony pierwotnie na KOCIjaśki , w połowie spożytkowany został na koty. Druga połowa czeka. Jak ktoś chce z niego poszewki ściereczki piszcie komentarze, maile cokolwiek. Mimo wszystko spróbuję się zmobilizować do przygotowania następnego postu, może jak się bardziej postaram lub rozruszam wyprane szare komórki wena przyjdzie sama. 
Tymczasem przedstawiam wam nowego kota : Kota bezimiennego 






3 komentarze:

  1. To kot energetyczny:) Poza tym mam wrażenie,z e patrząc na niego poczułam zapach kwitów i malin jednocześnie...:). Jeden z ładniejszych kotów - jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. każdy ma swoje wrażenia , i pewnie tyle nazw co osób , ale masz rację z tymi malinami i kwiatami coś w tym jest:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ludku! Jaki piękny, kolorowy... super! Wygląda na dziewuchę... może Baśka?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń