czwartek, 8 listopada 2012

"kot modern" II


Kot modern pojawił się na samym początku istnienia KOCIKOwa , ha i były go dwie wersje i dwie formy. Jak zaglądam na te posty aż mi się buzia śmieje jak wtedy wyglądały moje kociaki:) Modern wziął się z dość nowoczesnej formy na tkaninie i z tego że jest z materiału jak ja to mówię ikeowskiego czyli jak dla mnie sklepu raczej nowoczesnego.  Pierwsze koty modern były jeszcze z materiału z poprzednich lat. Ten dzisiejszy jest z ostatniej kolekcji. W sumie to wyszły i tak dwa koty kot modern II i  kot modern koronkowy :).  Z takiego samego mam uszyte poszewki do pokoju w salonie, pasuje mi także do tapety z turkusowymi elementami.Zapewne wielu z was ten materiał zachwycił.  Dla jego fanów   kot modern II będzie idealnym dodatkiem lub prezentem. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz