poniedziałek, 7 stycznia 2013

Drewniane spełnienia



Jeszcze w okresie przed świątecznym zakupiłam do domu kolejne "durnostojki" , które dołączyły do kolekcji wszystkich pozostałych ozdabiaczy domu. Konik i napis home z naturalnego drewna! Już od jakiegoś czasu polowałam na drewniane koniki , taka nowa zajawka:) , jednego sprezentowała mi teściowa drugi w idealnej formie i kształcie zamówiłam. Ten sprezentowany był czerwony stało się jasne że ten drugi także taki będzie ale bez żadnych dodatkowych ozdób.Szał na litery i napisy ozdabiające mieszkania i domy chyba już wszyscy przerabiali , jest to świetny pomysł na udekorowanie pomieszczenia , ale i także na nadanie mu nowego charakteru. U mnie na pierwszy rzut poszedł napis " home" . Brzmi i wygląda ciepło i już dziś mam kilka miejsc w mieszkaniu gdzie pasuje idealnie i zwraca na siebie uwagę:) Myślę że na tym napisie się nie skończy. Już mi się marzą metalowe duże pojedyncze litery E , M i O ( pierwsze litery imion naszej rodzinki) oraz literkowy obraz - plakat:)... rozmarzyłam się.... Mój naturalnie drewniany napis zamieniałam na szary - taki jak kolor sypialni , tam wygląda najlepiej z moimi białymi dodatkami , równie dobrze spisuje się  w czerwonej kuchni i w salonie:) Sami oceńcie i koniecznie zajrzyjcie na blog do :  Four Oaks i ich sklepu , gdzie wyczarowali dla mnie z drewna te cuda i mają ich jeszcze więcej!!!!












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz