piątek, 15 lutego 2013

Przedwiośnie w KOCIKOwie


Ja chyba trochę spóźniona , przeglądając ostatnio zaprzyjaźnione blogi zauważyłam że wszędzie już u nich kwitnąco i wiosennie. Fakt tydzień mnie nie było - edukowałam logopedycznie mego syna , nie znaczy że u nas nie widać oznak przedwiośnia. Po powrocie zastałam pierwszy rozkwitający pąk. To naprawdę piękny widok i cudowne uczucie , kiedy za oknem jeszcze szaro , śnieg nie może się zdecydować czy stopnieć czy nie. A na kuchennym parapecie wiosna:) I tak jak i wiosennie w domu tak i w KOCIKOwie. Także po powrocie zastałam dwie paczuszki na które czekałam. Obie z cudnymi tasiemkami. 
Pierwsza od Roksany  Retro Feelings - uwielbiam te tasiemki i tu jeszcze raz dziękuję Roksanie za przemiłą niespodziankę!:) druga 18 rodzajów kolorowych wąskich tasiemek do wykorzystania na koty i inne wiosenne pomysły. Już mi po głowie chodzą wiosenne ptaszki do zawieszania na "baziach" lub na girlandach:):):) Tak tak KOCIKOwo mimo że nie przespało zimy, budzi się już wiosennie z nowymi pomysłami i ręce palą nam się do pracy. 











4 komentarze:

  1. Piekne tasiemki!! Skad te ciensze? Sa genialne!! Zielone chyba widziałam w empiku.. ale te drugie? są przepiękne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Aniu zielone empik tak jak mówisz, reszta cienkich allegro.

      Usuń
  2. Świetne tasiemki w wiosennych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń