czwartek, 25 kwietnia 2013

Mini AUTKOjaśki


Mini AUTKOjaśki i maskotki. 

Biorąc pod uwagę iż mojemu synkowi moje koty stały się absolutnie obojętne , i jego zainteresowanie nimi spadło do zera. Także to , że faktycznie koty jednak cieszą się większą popularnością wśród damskiej części moich odbiorców. Nie mogłam nie pomyśleć o czym dla naszym małych panów.

Projekt na Mini AUTKOjaśki maskotki oczywiście kwitł już we mnie od końca zimy. Wpadła mi w ręce duża ilość ikeowskiego materiału. Pomysł na tradycyjne jaśki był banalny i raczej odpadł w przedbiegach. Chciałam stworzyć coś co pełniło by wieloraka funkcję. I oto tak powstał pierwszy prototypowy 
Mini AUTKOjasiek maskotka.  Jest to połączenie małej podusi o wymiarach ok 26 cm na 20 cm , która mam nadzieję świetnie sprawdzi się jako przenośna samochodowa podusia. Przetestujemy ją już nie długo w drodze na majówkę do Gdańska. :) A także jako maskotka i przytulanka. 
Postanowiłam wam pokazać go od razu, mimo że wymaga jeszcze małych zmian, powiększę trochę koła i delikatnie zmienię kształt przedniej maski. Oczywiście czekam na wszelkie komentarze i oceny.
Trzymajcie kciuki za ich powodzenie. 
Miłego dnia.  








1 komentarz: