niedziela, 25 sierpnia 2013

Niedzielny przegląd francuskich magazynów



Niedzielna kawka i niedzielne przeglądanie prasy , nie ma to jak relaks i magazyny domowe pełne rarytasów, inspiracji i nowych pomysłów. Oczywiście nie mogłam sobie odmówić podczas ostatniego wakacyjnego wypadu zakupu kilku magazynów wnętrzarskich , które są rzadko lub wcale niedostępne na naszym rynku. Znalazł się wśród nich mój ulubiony Art & Decoration  numer którego jeszcze nie ma w naszych empikach , Marie Claire Masion które wydaje mi się lepszą wersją Elle Decoration, oraz świetny Prima Masion!!! Magazyny mam od tygodnia a mam wrażenie,  że jeszcze się nie naoglądałam i przeglądam kartka po kartce w kółko w tą i z powrotem. Wam prezentuję tylko mały wyrywek. 

Udanej niedzieli 



Marie Claire Maison 



Prima Maison 




Art & Decoration 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz