czwartek, 28 listopada 2013

Idą święta - ozdoby choinkowe


Z tym postem zwlekałam i zwlekałam ale chyba już czas za tydzień Mikołaj i zacznie się szaleństwo

Idą idą święta 

Przedstawiam wam dziś trzy wersje KOCIKOWYCH ozdób świątecznych do wykorzystania na choince. Oczywiście można je także użyć do stroika , zawieszka do prezentu ,jako breloczek i poduszka na igły ( o to często pytają klientki:) ) według życzeń i upodobań oraz inwencji twórczej. W zeszłym roku przed świętami powstała tylko jedna forma serca w trzech kolorach czerwonym , czerwono białym w paski i czerwono białym w kratkę. Tym razem zaszalałam. Nie ma już pasków ale doszedł kolor biały, zielony i niebieski, czerwony i niebieski w gwiazdki. Oprócz serc uszyłam jeszcze gwiazdy , bo to w końcu o gwiazdkę chodzi a i one wyglądają słodko. 


Oczywiście gama kolorów do własnego wyboru i kompletowania , podana przeze mnie na zdjęciach jest tylko przykładem połączenia kolorystycznego i wzoru. A wam pozostawiam to , które kolory i formy ze sobą połączycie. 


białe i czerwono białe serca




niebieskie i czerwone gwiazdki 





zielone gwiazdki , zielone i czerwone serca 






serc i gwiazdek jest ograniczona ilość , raczej nie doszyję więcej , chętnych proszę o kontakt w komentarzu lub na fecebooku. *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz