sobota, 8 lutego 2014

Projekt "Dwa groszki w strączku"



Może nie wszyscy wiedzą ale KOCIKOWAmama ma wykształcenie fotograficzne. Daleko mi do obecnych fotografów ponieważ jak to mówię jestem starej daty i uczyłam się fotografii na kliszach i w ciemni. Cudowne czasy zresztą.... Dawno temu latami broniłam dyplom którego bohaterami były rodzeństwa bliźniacze. Finalnie powstało 10 prac. Projekt ma na celu pokazanie bliźniąt jedno i dwujajowych w miejscach bliskich im obu , w swoim własnym środowisku , domu , podwórku ulubionym miejscu a także pokazanie jak bardzo są podobni a równocześnie jak bardzo mogą się różnić. 

Po kilkunastu latach wznawiam projekt i w tym celu poszukuję bliźniąt  w każdym wieku z okolic śląska chętnych do wzięcia udziału w projekcie. 
Mam nadzieję że finalnie skończy się on wystawą ale to jeszcze długa droga. 

PROSZĘ O POMOC 
jeżeli  jesteście ze śląska lub macie na śląsku rodzinę , znajomych bliźniaków proszę o kontakt będę bardzo wdzięczna za każdą informację tu lub na maila ewelinatomala79@gmail.com

Z góry dziękuję i trzymajcie kciuki. 


Pracę dyplomową możecie zobaczyć pod tym linkiem





2 komentarze: