niedziela, 22 czerwca 2014

Targi Dizajnu Kraków



Pierwszy raz było mi dane gościć na Targach Dizajnu w Krakowie , a to już 8  edycja .
 Uwielbiam takie targi , wyselekcjonowana grupa wystawców podzielona na kategorie przyciąga dużą publiczność zainteresowaną poszczególnymi dziedzinami lub chętną na zobaczenie rzeczy na które często trudno wpaść przypadkiem. Dla mnie jako wystawcy także fajnie znaleźć się w gronie nie tylko "projektantów dziecięcych" ale wśród innych twórców, mebli, odzieży , porcelany, akcesoriów itd. 
Niestety tym razem na targi nie zabrałam aparatu , oczywiście żałowałam bardzo bo uchwycenie telefonem tych wszystkich cudeniek nie było łatwe. Przepraszam więc za jakość i wrzucam tylko małą część tego co mnie zachwyciło. 


        

                                                                                                                                                                               
 
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz