czwartek, 14 sierpnia 2014

Powrót KOCIściereczek



Tak miło ze czasem zaglądacie w głąb bloga aby poszperać co się dzieje nie tylko na bieżąco ale i co się działo kiedyś w Kocikowie. Dla tych co nie wiedzą Kocikowo zaczynało oczywiście od maskotek ale w swoim dorobku ma także rzeczy użytkowe kuchenne i takie też bardzo lubi robić . Jednak z czasem trzeba było się określić sprecyzować i nastawić na konkretny cen , w moim przypadku padło na dzieci a nie na dom. Ale tak jak piszę jak pogrzebiecie znajdziecie różne dodatki do domu które szyłam jak kuchenne ściereczki i łapki , jak obrusy i zasłonki . I to właśnie dzięki takim fanom , którzy potrafią "przetrzepać" Kocikowego bloga znów mogłam uszyć zestaw ściereczek do kuchni. 
Pani Kasiu mam nadzieję że już dotarły :) 

Od jutro znowu chwila relaksu znikam do Gdańska , uda mi się trafić na ostatnie dni Targu Dominikańskiego i parę innych atrakcji ale najważniejsza to koncert . śmiejcie się lub nie bo ja już taka młoda nie jestem ale budzę w sobie nastolatkę i będę piszczeć na koncercie Justina Tmberlake 
ohhh będzie się działo, pewnie Wam o tym napiszę 


AAAA bym zapomniała 23-24 widzimy się na rynku w Cieszynie i na II Cieszyńskim Jarmarku Piastowskim 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz