czwartek, 18 grudnia 2014

A w stolicy było tak ....



Minęło już trochę czasu od tego wydarzenia , przypomnę na szybko jak to się zaczęło.
Magazyn Moje Mieszkanie promuje Kobiety z pasją, na łamach swojego miesięcznika przedstawia pokrótce ich poczynania w dziecinie szeroko pojętego rękodzieła . Kocikowo miało przyjemność być zaprezentowane w sierpniowym numerze . Wszystkie my przestawione tam kobiety zostałyśmy zaproszone na Świąteczny Kiermasz do Warszawy pierwszy taki organizowany przez ten magazyn. Te które mogły pojechały. I ja też. Pokrótce i konkretnie. Trochę się bałam , nie wiedziałam czego się spodziewać , miejsce w jakim zorganizowano kiermasz to przepiękny budynek Pałacu Prymasowskiego niedaleko starówki ale jednak trzeba tam dojść i wiedzieć że taka impreza się odbędzie. I wiecie co w Warszawie wiedzieli!!! :) 
Cała ekipa magazynu odwaliła kawał dobrej roboty począwszy od organizacji skończywszy na atmosferze. 
Wszystko było dopięte na ostatni guzik , pięknie przygotowane stoły , wystarczająco miejsca dla każdego , było gdzie wypić kawę i się lekko posilić oraz skorzystać z warsztatów fotograficznych i podszkolić się w fotografowaniu dekoracji i produktów. Ilość odwiedzających była ogromna ale i ogromna była przyjemność znaleźć się wśród fajnych kreatywnych kobiet które wypełniają swój wolny czas na pasje i samorealizację . Niesamowita energia , uśmiechy rozmowy .... ach.... miło powspominać . Jedno wiem po rozmowie z Panią redaktor naczelną Dorotą Jaworską sami chyba byli zaskoczenie jak pięknie to wszystko wyszło i jest szansa że pojawia się kolejne edycje kiermaszu:) 
Ja po raz kolejny dziękuję za zaproszenie . 


Z tytułu tego że czas na kiermaszu pędził z emocji , wpadło odwiedzić mnie jeszcze kilka znajomych a odwiedzających nie można traktować obojętnie nie było czasu na większą fotorelację . Kilka zdjęć stoisk zrobionych telefonem , większość to oczywiście szyciowe sprawki ale i znalazło się drewno i oryginalne obrazki. Więcej znajdziecie w styczniowym numerze Moje Mieszkanie . 


Babatuhome i jej wełniane bombki - WOW, 
AnyTHING drewniane cuda oczywiście zostawiłam tam kase:) , 
Oh my heart mega oryginalne spersonalizowane obrazki i ich twórczyni to kolejna KOCIA-mama:) 
i piękności uszyte szyte lale , anioły ozdoby i dekoracje , poduszki i gadżety dla dzieciaków ochy i achy 








Styczniowy numer Moje Mieszkanie w nim fotorelacja z Kiermaszu wzmianka o niektórych kobietach z pasją oraz opinie i wrażenia opisane przez zwiedzających i wystawców. 
A na stronie internetowej także krótki film z tego wydarzenia zapraszam do zaglądnięcia 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz