piątek, 6 marca 2015

Pan Królik XXL



Pan Królik 


Tego to ja bym chyba sama nie wymyśliła, i to bardzo dobrze że mam Was bo to tak często jest że końcowy efekt pracy szczególnie przy zamówieniach indywidualnych to praca wspólna Wasza o moja . Pan Królik w sumie nic nowego i to jeszcze wzorowany na szablonie tildowym . Ale ja tak mam że zawsze pod górkę sobie robię i nie skserowałam szablonu razy X aby go powiększyć tylko najnormalniej w świecie go narysowałam .
 Hmmm musiałam zmieścić się w proporcjach i rozmiarze. 
Hmmmm efekt było widać po zakończeniu prac. 
W rozmiarze się zmieściłam a w proporcjach minimalnie bym zmieniła. A może już tak mam że lubię zwierzaki w wypasionymi brzuchami:) 

tak czy siak powstał królik chyba ze dwa razy większy od jego właściciela:) 
Królik ma dokładnie 104 cm czyli ponad metr ( do tej pory nie wierzę ) 
Nie umiałam go nigdzie obfotografować bo wszędzie był za duży i tak koniec końców dostajecie serię zdjęć zrobionych tu i tu, Czekam też na zdjęcie Pana Królika z Fillipem. 
Mam nadzieję że widać że jest wielki:) 











1 komentarz: