czwartek, 16 kwietnia 2015

Odlotowe sny



odlotowe XL 

W dniu dzisiejszym pierwsza z rakiet doczekała się rozmiaru XL. Jakoś tak ostatnio wychodzi , że powiększam wszystko :) Poprzednie rakiety były bardziej zabawkami ale mogły też służyć jako mini poduszki. Dzisiejsza jest bardziej poduszką niż zabawką . Jej wymiary to 53 x 34 cm . Czyli ciałkiem całkiem poducha. Wrzucam zdjęcia na łóżku dla porównania , bo spotykam się z opiniami że przedmioty na zdjęciach z białym tłem raz wydają się mniejsze niż w rzeczywistości a raz większe . A często też nie zostają doczytane wymiary , ja często też mam problem z odwzorowaniem wymiaru do rzeczywistości bo jestem wzrokowcem i muszę zobaczyć!!:) 

Jak się wam podoba pomysł dużej rakiety??  , ja się boję tylko że jak tak wszystko zacznę powiększać to miejsca już wogóle w mieszkaniu zabraknie.:( 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz