niedziela, 30 sierpnia 2015

Spotkanie blogerów




Wczoraj było bardzo miły dzień z kilku małych powodów , a jak wiadomo małe rzeczy stają się wielkimi to i ja lubię się cieszyć z takich małych miły drobnostek. 

Pierwszy raz zgłosiłam się i wzięłam udział w spotkaniu blogerskim. Nie miałam pojęcia czego mogę się spodziewać , jak może wyglądać takie spotkanie i oprócz wstępnego harmonogramu co się tam może dziać. 
Na pewno za to wiem ile Marcerlina Magda i Paweł włożyli pracy aby zorganizować spotkanie , na które przybyło ponad 30 osób i kilka małych dzieciaków. 
Oprócz organizatorki nie znałam nikogo , większość Pań i jeden Pan byli z naszego regionu , jednak nawet kilka osób przyjechało kilkadziesiąt i kilkaset kilometrów aby się spotkać. Głownie to blogujące mamy odwiedziły Sosnowiec , nie znam każdego z blogów na kilka może wpadłam przypadkiem , jednak jak się "siedzi " troszkę w innej dziedzinie choć bardzo bliskiej dzieciom nie jest się w stanie wszystkich kojarzyć. 
Bardzo fajnie jest to że większość mam zna się już bardzo dobrze , tworzą "paczki" , widują się na spotkaniach często zaprzyjaźniają. A na takich spotkaniach poszerzają swoją wiedzę o różne szkolenia i wykłady. 
Mimo , że ja już nie w temacie ale wiele mam jednak tak można było posłuchać o kilku modelach wózków firmy Baby Design , wypróbować jak funkcjonują a na koniec wygrać dwa egzemplarze. :) 
Bardzo podobały mi się warsztaty równocześnie w grupach prowadzone były Warsztaty Plus dla skóry i drugie w których brałam udział Trening Kreatywności prowadzony przez Skrzydlatą Żyrafę . Lubię taki trening dla głowy :):) 
Na koniec świetne warsztaty prowadzone przez Dominikę z EvoKids n temat : Harmonijne relacje z dziećmi czyli magia asertywności . Czyli  coś co każda z nas wie ale nie zawsze stosuje:) 

Takie spotkanie nie mogło się też obejść bez pysznego poczęstunku , owoców i słodkości , dla większości takimi słodkościami jak się dowiedziałam są "dary losu"  czyli gadżety od sponsorów. Nie powiem miło było wrócić do domu z siatką kosmetyków od Joko Cosmetics , herbatkami Teekanee i akcesoriów dla dzieciaków tu w zależności od macierzyńskich potrzeb kubki niekapki i kolorowe przybory od firmy Świat Bambino to akurat sprawdzi się świetnie bo czekamy niecierpliwie na 1 września :) 
Ważne jest też to że organizatorzy wspierali tym razem dwie instytucje Fundację Przystanek Schronisko oraz Zespół Szkół Specjalnych 4 w Sosnowcu !!!!

Hmmm, było fajnie , dla mnie to nowe doświadczenie i wrażenia. Może kiedyś skuszę się jeszcze raz. 

Mała telefoniczne foto relacja dla Was 













Koniec dnia był jeszcze milszy , Ja Kocimama kończyłam wczoraj swoje 36 urodziny , ja nie wiem jak to jest być tak blisko 40 bo ja się czuję na dużo mniej -phiiii. Tak czy siak zakończyłam wieczór w cudnym Krakowie na spacerze i przepysznej kolacji z moimi chłopakami.Czasem nie trzeba wielkich  hucznych spotkań i baletów alby uczcić tak miłą uroczystość .

I tak koniec - wracam do szycia:)  








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz